Σελίδες

Σάββατο 29 Απριλίου 2017

25 φωτογραφίες που θα σας πείσουν να φοράτε πάντα κράνος

Στην οδήγηση μοτοσικλέτας ή ποδηλάτου, κάνοντας σκέιτμπορντ ή σνόουμπορντ, στο εργοτάξιο, σε μία αστυνομική επιχείρηση ή στον πόλεμο, σίγουρα η χρήση κράνους είναι μια εξαιρετική ιδέα.

Μην το σκεφτείτε διαφορετικά. Υπάρχουν πολλοί λόγοι που μπορούν να σας πείσουν και να σας αποδείξουν τη χρησιμότητά του, ώστε να το χρησιμοποιείτε πάντα στις μετακινήσεις σας. Δεν έχει σημασία πόσο καλός ή καλή οδηγός είστε, δεν πειράζει αν ζεσταίνεται περισσότερο το κεφάλι σας ή αν χαλά την εμφάνισή σας. Το μόνο που έχει σημασία, είναι πως ίσως μια μέρα σας σώσει τη ζωή ή από σοβαρούς τραυματισμούς.

Δείτε παρακάτω ορισμένες εικόνες που αποτελούν απόδειξη αναγκαιότητας για τη χρήση του κράνους.


#1 Γι’ αυτό πρέπει να φοράτε κράνος



#2 Γι’ αυτό είναι απαραίτητο να φοράνε πάντοτε κράνος



#3 «Το κράνος μου έσωσε τη ζωή»



«Το πρόσωπο και το κεφάλι μου δέχτηκαν το μεγαλύτερο χτύπημα από το δέντρο στο οποίο έπεσα. Χτύπησα στο πρόσωπο, κάτι που έκανε τον γιατρό να πει πως ήμουν τυχερός που φορούσα ένα κράνος που το κάλυπτε ολόκληρο. Δεν ράγισε και δεν έσπασε. Τα οστά στα μάγουλά μου δεν συνθλίφτηκαν, ούτε μελάνιασαν. Η σπονδυλική στήλη ήταν εντάξει, ο λαιμός ελαφρώς τραυματισμένος και τα δόντια μου άθικτα.»

#4 Η αναγκαιότητα του full face κράνους



#5 Η αστυνομία του Ορλάντο μοιράστηκε μια εικόνα, στην οποία φαίνεται το κράνος ενός αξιωματικού και το σημείο όπου χτύπησε η σφαίρα. Η ζωή του σώθηκε χάρις στο κράνος του.



#6 «Το κράνος μου έσωσε τη ζωή χθες. Χτυπήθηκα από ένα αυτοκίνητο που έστριβε αριστερά και έπεσα στο παρμπρίζ του.»



#7 Τα κράνη σώζουν ζωές



#8 Καθημερινή υπενθύμιση να φορώ το κράνος παντού



#9 Δεν υπάρχει αμφιβολία πως το κράνος απέτρεψε έναν σοβαρό τραυματισμό ή ακόμη και θάνατο.




#10 «Ο φίλος μου δουλεύει σε ένα κατάστημα με εξοπλισμό του σκι και ο κάτοχος αυτού του κράνους, ήρθε για να αγοράσει ένα καινούριο.»



#11 «Να φοράτε πάντα κράνος. Το κοιτάζω και σκέφτομαι πως με έσωσε.»



#12 Το κράνος ενός ποδηλάτη που χτύπησε σε τοίχο με 80 χιλιόμετρα.



#13 «Το κράνος έσωσε τη ζωή μου αυτό το Σαββατοκύριακο. Θα είχα χτυπήσει άσχημα στο πρόσωπο από ένα κομμάτι τσιμέντου.»



#14 «Αυτός είναι ο λόγος που πρέπει να φοράτε ένα πλήρες κράνος. Ο φίλος μου χτυπήθηκε από κάποιον που παραβίασε το κόκκινο φανάρι. Αν φορούσε διαφορετικό τύπο κράνους, δεν θα είχε πλέον σαγόνι.»



#15 Να γιατί πρέπει να χρησιμοποιείτε κράνος που καλύπτει όλο το κεφάλι.



#16 Η στιγμή που συνειδητοποιείς πως ένα κράνος σου έσωσε τη ζωή.



#17 Το κεφάλι και το πρόσωπό μου, έσπασαν το παρμπρίζ του αυτοκινήτου.



#18 Να φοράτε πάντοτε κράνος!



#19 «Καμία αμφιβολία πως μου έσωσε τη ζωή.»



#20 «Τα κράνη μπορούν να αντικατασταθούν, τα κεφάλια όμως όχι. Καλύτερα να είστε ασφαλείς, παρά να λυπάστε για το αποτέλεσμα.»



#21 Να φοράτε κράνος!



#22 «Το κράνος έσωσε τη ζωή της αδερφής μου»



#23 «Πραγματικά πιστεύω πως επειδή είχα ένα καλό κράνος, σώθηκε η ζωή μου.»



#24 «Το αποτέλεσμα μετά την τελευταία μου πτώση. Φανταστείτε την ίδια εικόνα, χωρίς το κράνος.»



#25 «Πριν από μερικούς μήνες, αυτό το κράνος μου έσωσε τη ζωή.»


tilestwra.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ τα σχόλια είναι καλοδεχούμενα ,μα θα παρακαλούσα όσους θέλουν να αφήσουν το δικό τους, να το κάνουν με όμορφο τρόπο....

Related Posts with Thumbnails