Σελίδες

Δευτέρα 3 Αυγούστου 2015

Απίστευτη "δοκιμασία" ενός Έλληνα Αστυνομικού που έκοψε κλήση σε μία "άτακτη" κυρία


Δημοσιεύουμε μήνυμα αστυνομικού που εσταλη στη σελίδα του policenet.gr στο facebook. Oμολογουμένως πρόκειται για σπάνιο "συμβάν"

"Kάποιοι νομίζουν πως η δουλειά του αστυνομικού είναι απλή, όμως πολλές φορές ερχόμαστε σε δύσκολη θέση και μπορεί εύκολα να εκτεθείς. Ξερετε τι μου έτυχε εμένα πριν λίγες εβδομάδες;

Ενώ κάναμε περιπολία, χρειάστηκε να βεβαιώσουμε μια τροχονομική παράβαση για παράνομη στάθμευση σε αυτοκίνητο το οποίο ενοχλούσε και για το οποίο είχε γινει καταγγελία τηλεφωνικά.

Ενώ είχα βγάλει το μπλοκ και άρχισα να γράφω ήρθε η ιδιοκτήτρια του αυτοκινήτου φορτωμένη με πολλές σακκούλες με ψώνια. Με πλησίασε και αρχικα ζήτησε απο τον συναδελφο μου το λόγο που την γραφαμε. Εγω άφησα για εκεινη τη στιγμη το στυλο πάνω στο καπο για να της εξηγήσω.

Τότε μου αρπάζει το στυλό και το ρίχνει μεσα στο φόρεμα της μέσα στο μπούστο της. Τότε φωνάζοντας δυνατά μου λέει, ότι αν θέλω να την γράψω να τραβήξω μόνος μου το στυλό μέσα απο το στήθος της.

Και πού να αρχίσουν οι ζέστες....

Ασφαλώς σε κάποιους μπορεί να φαίνεται αστείο, όμως κατι τέτοια μπορούν εύκολα να σε φέρουν σε δύσκολη θεση και χρειάζεται και προσοχή γιατί μετά δεν ξέρεις αυτή η "πλάκα" πως μπορεί να εξελιχθεί και τι μπορεί να ισχυριστεί η συγκεκριμένη κοκκινομάλλα κυρία.... Άντε να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας ...

Όπως και να έχει εμείς είχαμε και δεύτερο στυλό. Τελειώσαμε τη δουλειά μας στα γρήγορα και φύγαμε... Πάντως δεν μου είχε ξανατυχεί αυτο.

Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού σε όλους τους συναδέλφους και προσέξτε γιατί η θερμοκρασία θα ανέβει κι άλλο!"


policenet.gr

 Διαβάστε επίσης: Ατάκες - νέα εσοδεία (ή αλλιώς, "Το φιλάκι")


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ τα σχόλια είναι καλοδεχούμενα ,μα θα παρακαλούσα όσους θέλουν να αφήσουν το δικό τους, να το κάνουν με όμορφο τρόπο....

Related Posts with Thumbnails