Σελίδες

Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014

Αντιρρησίες του Facebook (μας ψεκάζουν και μας αρέσει)

Απαντώντας στις "νέες κατευθυντήριες γραμμές του Facebook" και σύμφωνα με τη συνείδησή μου και όχι με κάποιο ανύπαρκτο άρθρο, ενός ανύπαρκτου Νόμου, σήμερα, 28 Νοεμβρίου του 2014, δηλώνω ότι φροντίζω να αναρτώ ακριβώς όσες φωτογραφίες - προσωπικές ή φίλων - δεν θα με πείραζε να βρω δημοσιευμένες κάπου χωρίς την συγκατάθεσή μου, κάτι που γνωρίζω ότι είναι πολύ πιθανό.

Δεν αναρτώ φωτογραφίες που απεικονίζουν άμεσα τα παιδιά μου, για πολλούς και διάφορους λόγους και συνιστώ, για να μη χρησιμοποιήσω βαρύτερο όρο, να κάνετε και εσείς το ίδιο.

Δημοσιεύω όσο το δυνατόν λιγότερες προσωπικές πληροφορίες. Έχω δημιουργήσει λίστες φίλων, έτσι ώστε, φωτογραφίες, πληροφορίες και κείμενά μου, να κοινοποιούνται κάθε φορά σε αυτούς ακριβώς που επιθυμώ.

Βρίσκω πανέξυπνη την ιδέα, ό,τι κοινοποιώ να χρησιμοποιείται για στατιστικούς και διαφημιστικούς λόγους από πολυεθνικές κυρίως εταιρείες, καθώς προσπαθώ να είμαι συνειδητός καταναλωτής και έτσι δεν σπαμάρομαι με άσχετες προς τα ενδιαφέροντά μου διαφημίσεις.

Σπάνια διαβάζω τους όρους χρήσης και λειτουργίας πριν πατήσω "αποδοχή" σε κάτι και γι' αυτό φροντίζω να είμαι ιδιαίτερα προσεκτικός στη χρήση του, αλλά κυρίως να μη γκρινιάζω όταν η ημίγυμνη σέλφι μου, που κοινοποίησα με το απόρρητο ρυθμισμένο στο "δημόσια", χρησιμοποιήθηκε από έναν απατεώνα, για να ψαρεύσει προσωπικές πληροφορίες λιγούρηδων ή και χειρότερα.

Δεν τρέφω αυταπάτες ότι μπορώ να επαναστατήσω από το πληκτρολόγιό μου ή να υπερασπιστώ τα δικαιώματά μου, απλά (αντι)γράφοντας ένα γελοίο κείμενο στον τοίχο μου, ούτε ότι ο Mark Zuckerberg τον διαβάζει και θα φοβηθεί από την απειλή μήνυσης (sic) σε περίπτωση καταπάτησης των πνευματικών μου δικαιωμάτων.

Δηλώνω επίσης απερίφραστα, πως λατρεύω το Facebook και την εποχή των κοινωνικών δικτύων και - δυστυχώς ή ευτυχώς - δεν μπορώ να φανταστώ τη ζωή μου πλέον χωρίς αυτά. Γνωρίζω όμως, πως ο μόνος τρόπος να  προστατεύσω τα προσωπικά μου δεδομένα, φωτογραφίες, είναι απλά να μην τα κοινοποιώ καθόλου.

Το Facebook είναι πλέον μια "ανοικτή οντότητα κεφαλαίου" (whatever that means) και έχω συναίσθηση της (μη) ιδιωτικότητας που μου προσφέρει και απολαμβάνω να έρχομαι κοντά με φίλους που είναι μακριά και δεν θα μάθαινα αλλιώς νέα τους, αλλά και αγνώστους που πολλές φορές τυγχάνει να εκτιμώ περισσότερο και από τους πιο στενούς φίλους.

Τέλος, αν βαρεθώ, ή νιώσω ότι απειλούμαι με οποιονδήποτε τρόπο, απλά θα απενεργοποιήσω τον λογαριασμό μου και θα βρω ένα χόμπι ή θα χτυπήσω ξαφνικά την πόρτα ενός από τους παραπάνω φίλους ή θα κάνω κάτι πιο χρήσιμο τέλος πάντων, από το να μιζεριάζω και να διαδίδω ανυπόστατες συνωμοσιολογίες.

πρώτη δημοσίευση: eyedoll.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ τα σχόλια είναι καλοδεχούμενα ,μα θα παρακαλούσα όσους θέλουν να αφήσουν το δικό τους, να το κάνουν με όμορφο τρόπο....

Related Posts with Thumbnails