Σελίδες

Τρίτη 1 Μαΐου 2012

Εσύ, ξέρεις τι θα ψηφίσεις?

Ποτέ δεν έχω μιλήσει για πολιτικά, στην ιδιωτική μου ζωή και ειδικά στην υπηρεσιακή μου, υπό την έννοια της παρέμβασης τουλάχιστον. Άλλωστε, στην υπηρεσιακή μου δε μου επιτρέπεται. Αυτοί που γνωρίζουν τι ψήφιζα τα τελευταία χρόνια, είναι μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού.
Και γιατί να το κάνω? Για ποιον να ζητωκραυγάσω? Ποιον να υποστηρίξω περήφανα? Έστω να πω το μη χείρον βέλτιστον βρε αδερφέ. Το να ψηφίσω βέβαια εκτός από υποχρέωσή μου, το θεωρώ καθήκον μου. Δε θα είχα δικαίωμα να "αγανακτήσω" την επόμενη μέρα των εκλογών αν δεν ψήφιζα. Έστω και με τον εαυτό μου που τους ψήφισε.
Σπάω το κεφάλι μου τις τελευταίες εβδομάδες λοιπόν, να βρω τι θα ψηφίσω. Ρωτάω φίλους, παίρνω γνώμες, διαβάζω, ενημερώνομαι. Ρωτάω π.χ. τον παππού μου:

"Παππού τί θα ψηφίσουμε?"
"Ε, Νέα Δημοκρατία!"
"Μα ρε παππού, αυτόν πριν από δύο χρόνια τον έλεγες προδότη..."
"Μα τώρα είναι αρχηγός!"......

Τέλος πάντων επειδή πολύ το βαρύναμε, παρόλο που δε μου επιτρέπεται και επειδή πλέον ήγγικεν η ώρα(μοναχά τέσσερις μέρες μείνανε για όσους δε το'χουνε πάρει χαμπάρι), θέλω να καταθέσω δημόσια το που κατέληξα, γιατί τους βρήκα από το ψάξιμο στο διαδίκτυο και πιστεύω ότι δεν έχουν πάρει τη δημοσιότητα που τους αξίζει, απευθυνόμενος σε όλους αυτούς που δεν έχουν ιδέα τι θα ψηφίσουν και ξέρω ότι είναι πολλοί:

ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΠΟΛΛΑ...
ΛΑΘΗ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ
ΓΑΜΗΘΗΚΑΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ!

ΚΑΙ ΠΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ...
ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ ΜΠΥΡΑ

ΚΑΙ ΖΗΤΑΜΕ
ΒΟΗΘΕΙΑ !

ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ...
ΚΟΥΡΑΣΤΕΙ...

ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΣΤΙΣ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ ΑΚΟΥΜΕ ΠΟΛΛΕΣ...
ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ

ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ, ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΑΥΤΕΣ, ΝΑ...
ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΑΣ

ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΜΕΝΕΙ ΕΙΝΑΙ Η...
ΕΛΠΙΔΑ

ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ
Η ΙΣΧΥΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΕΙ !



  
"Δεν μπορούν οι άνθρωποι που μας έφεραν στη σημερινή κατάσταση να μας βγάλουν από αυτή. Και μόνο το γεγονός ότι δεν συναισθάνθηκαν το βάρος των ευθυνών τους ώστε να αποσυρθούν από το πολιτικό σκηνικό δίνει το μέτρο της ποιότητάς τους."


Ρίξτε τους μια ματιά, ενημερωθείτε, διαβάστε τα βιογραφικά των υποψηφίων στην περιφέρειά σας, τις θέσεις τους. Ας δώσουμε μια ευκαιρία σε κάποιους που δεν ανήκουν στο σάπιο πολιτικό σκηνικό, μη διχοτομικούς, που απλά λένε το αυτονόητο, έχοντας φαινομενικά την όρεξη να το πράξουν. 




1 σχόλιο:

ΟΛΑ τα σχόλια είναι καλοδεχούμενα ,μα θα παρακαλούσα όσους θέλουν να αφήσουν το δικό τους, να το κάνουν με όμορφο τρόπο....

Related Posts with Thumbnails