Σελίδες

Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2011

Να γιατί δεν πάει μπροστά αυτός ο τόπος

Μου'ρθε αυτό το email από το φίλο μου το Βασίλη και είπα να το μοιραστώ μαζί σας  :)

Ο Αμερικανός Dr. Marc Faber, γκουρού των επενδύσεων, ολοκλήρωσε τη μηνιαία
αναφορά του με τα παρακάτω σχόλια:

"Αν ξοδεύουμε τα χρήματά μας στο Wal-Mart, αυτά καταλήγουν στην Κίνα. Αν
τα ξοδέψουμε σε βενζίνη, πάνε στους Αραβες. Αν αγοράσουμε PC, πάνε στην
Ινδία. Αν αγοράσουμε φρούτα και λαχανικά, πάνε στο Μεξικό, την Ονδούρα και
τη Γουατεμάλα. Αν αγοράσουμε καλό αυτοκίνητο, πάνε στη Γερμανία. Τίποτε απ'
αυτά δε βοηθάει την Αμερικανική Οικονομία.


Ο μόνος τρόπος να κρατήσουμε τα λεφτά εντός συνόρων είναι να τα ξοδέψουμε
σε πουτάνες και μπύρες, γιατί αυτά είναι τα μόνα προϊόντα πια, που
παράγονται στις ΗΠΑ...Εγώ κάνω ό,τι
μπορώ...."

Λοιπόν... στην Ελλάδα οι μπύρες είναι Γερμανικές, και οι πουτάνες
Ρωσίδες...


 Να γιατί δεν πάει μπροστά αυτός ο τόπος...

2 σχόλια:

  1. Καλημέρα,
    το είχα λάβει και εγώ αυτό το ημέηλ. Μπορεί να είναι αστείο και εν μέρη αληθινό γιατί δείχνει ότι δεν παράγουμε τίποτα, ωστόσο είναι και εν μέρη ψέμα και συνεπώς επικίνδυνο.
    Ψέμα γιατί τα λεφτά δεν πάνε στην Κίνα, αλλά στον εισαγωγέα (κέρδος) και στο κράτος (φόρος). Ένα ελάχιστο ποσοστό πάει στην Κίνα και από αυτό ένα ελάχιστο στον εργάτη.
    Επικίνδυνο γιατί η όλη λογική του βασίζεται στο να κρατήσουμε τα λεφτά εντός συνόρων. Λες και αυτό είναι το πρόβλημα...
    Ξέρεις είναι η λογική του: "Δόξα τα Λεφτά έχουμε Θεό."
    Δες και αυτό αν θέλεις: http://sobaresapopseis.blogspot.com/2008/09/blog-post_14.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Eντάξει, είναι προφανές ότι έχει ισοπεδωτικό χαρακτήρα για να το κάνει πιο αστείο.
    Εγώ προσωπικά έχω μαλώσει με πολλούς φίλους μου για το θέμα ψωνίζουμε ελληνικά για να μείνουν τα λεφτά στην Ελλάδα.
    Είμαι της άποψης ότι αν συνδιάζει την καλύτερη σχέση ποιότητας και τιμής θα το πάρω,δε πα' να'ναι και απ'την Ουγκάντα.
    Και για αυτή μου την άποψη, έπαιξε ρόλο ο θείος μου. Πριν αρκετά χρόνια, όταν επέστρεψε από Γερμανία, έκανε μια πρότυπη φάρμα αιγοπροβάτων στο χωριό. Με τις επιδοτησούλες του, με τη Δέλτα να παίρνει το γαλατάκι του κλπ. Το Πάσχα τα πουλούσε 10 Ε το κιλό σε τοπικά κρεοπωλεία και όταν του είπα "μα καλά, γιατί τα δίνεις τόσο ακριβά, αυτοί θα τα πουλάνε 20 Ε το κιλό και τα σκοπιανά/βουλγάρικα θα πωλούνται 11-12 Ε το κιλό", μου απάντησε: "ε, αμα θέλουν ελληνικό να το πληρώσουν", χωρίς να έχει κάτι παραπάνω το δικό του...
    Καταλαβαίνεις λοιπόν το σκεπτικό των κερδοσκόπων..
    Βέβαια, όταν πηγαινω στο Βασιλόπουλο, θα πάρω το ρύζι Στρυμώνα και όχι Μπαρμπα Μπεν ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΟΛΑ τα σχόλια είναι καλοδεχούμενα ,μα θα παρακαλούσα όσους θέλουν να αφήσουν το δικό τους, να το κάνουν με όμορφο τρόπο....

Related Posts with Thumbnails