Σελίδες

Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

Κουράστηκα....

Εδώ και μήνες , κρατάω στον περιηγητή ανοιχτές καρτέλες με θεματάκια στα οποία θέλω να αναφερθώ , αλλά και στο πίσω μέρος του μυαλού μου διάφορες ιστορίες και σκέψεις που θα άξιζε να τις μάθει ο πολύς ο κόσμος...
Τι για τις τρεις προκαταρτικές εξετάσεις που έχουν διενεργηθεί εις βάρος μου , μετά από άδικες καταγγελίες πολιτών , με αποτέλεσμα να ταλαιπωρηθώ και να απογοητευτώ..Θα σας πέσουν τα μαλλιά...
Τι για τα διόδια στις εθνικές οδούς , το καθεστώς που ισχύει και το γεγονός ότι εγώ είμαι υπέρ τους (?!)...
Τι για όλους τους καλο(κακο)μαθημένους που εκμεταλλεύονται την αναγνωσιμότητα διάσημων και ντεμέκ ενημερωτικών ιστολογίων και καταγγέλουν ό,τι τους καπνίσει...
Τι για τη λαθρομετανάστευση , στην οποία έχω αναφερθεί ξανά , το τι ισχύει και πως αντιμετωπίζεται από το ελληνικό κράτος το φλέγον αυτό ζήτημα και πως θα έπρεπε να αντιμετωπίζεται....
Τι να χώσω το φίλο μου που σχεδίασε τη νέα μπάρα/εικόνα πάνω-πάνω όπως και το "λογότυπο" του Κογιότ "scepticus-batsicus" , να μου φτιάξει τόσα που έχω στο μυαλό για να τα δημοσιεύσω...

Έχει περάσει πάνω από μισός χρόνος από τότε που αποφάσισα να ασχοληθώ με το ιστολογείν (σ.σ. blogging) και αντιμετώπισα (και αντιμετωπίζω) κάφρους συναδέλφους που είπαν μεταξύ άλλων ότι "αποκλείεται να'σαι εσύ συνάδελφος" , κάφρους αριστερούς που με είπαν δεξιό, κάφρους δεξιούς
που με είπαν αριστερό , κάφρους μηδενιστές που τα ισοπεδώνουν όλα , κοριτσάκια που μου την πέσανε χωρίς να με έχουν δει ποτέ , ούτε καν σε φωτό( και παραπονιέμαι , κατάλαβες ? :ρ ) ,αυτιά και μυαλά κλειστά  και λίγους , μα πολύ λίγους να θέλουν πραγματικά να αλλάξουν τα πράγματα , όχι όπως ακριβώς το θέλουν αυτοί , αλλά όπως ακριβώς πρέπει...
Τέλος πάντων μονολογώ και γίνομαι και ρεζίλι μοιραζόμενος μίζερες σκέψεις με ανθρώπους που δε γνωρίζω και δε θα γνωρίσω ποτέ , αλλά κάπου πρέπει να τα πω κι εγώ βρε αδερφέ !

Μάλλον θέλω λίγο κούρδισμα ,δεν είναι τίποτα...Λίγο επαναφόρτιση του ηθικού και back on the road !
Θα βγάλω τους σκελετούς από το ντουλάπι κάποια στιγμή και ελπίζω να επανακεντρίσω το τυχόν χαμένο ενδιαφέρον στον περαστικό αναγνώστη ( και να βρω και το δικό μου) ...

Tελικά όμως , ένα χελιδόνι , φέρνει την Άνοιξη ?

7 σχόλια:

  1. Έχει πέσει κορεσμός γάμησε τα...
    Αλλά όπως και να΄χει το μπλόγκ σου είναι κάτι που πρέπει να υπάρχει και ας μην γράφεις. Να υπάρχει κάπου η γνώμη ενός κοινά λεγόμενου ''μπάτσου'' ώστε να μας δείχνει δεν είναι όλοι το ίδιο ή τουλάχιστον αυτός ο ένας :)

    (Ναι άσε που σε χαλάσαν και τα κοριτσάκια τώρα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχα , είδες ο άτιμος , μόνο παράπονα είμαι ! Αντί να κοιτάω που'χω πέραση ! Χαχχαχαα !!

    Keep walking λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αν λες κι εμενα καφρο που ειπα οτι δεν εισαι συνεδελφος,ξερεις πολυ καλα γιατι το ειπα
    και για να θυμηθεις
    σε ειπα γιατι κατηγορεις τους βηταδες σαν τεμπεληδες ενω δεν τους ξερεις ολους και απλα ετσι ακουσες οταν βγηκες απο την σχολη(εσυ μου το ειπες)
    αν εννοεις τελικα εμενα,μαλλον σε ενοχλησε και αυτο με αφηνει παγερα αδιαφορο,μη σου πω οτι το χαρηκα κιολας
    πρεπει να μαθεις να μιλας ομορφα για τους συναδελφους σου και σεβεσαι οριεμανα πραγματα
    Ηλιας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συνάδελφε.
    Η φράση μέσα σε εισαγωγικά όντως ανήκει σε σένα. Μίλησα όμως για κάφρους αυναδέλφους (μεταξύ άλλων) , στον πληθυντικό, οπότε δεν αναφέρομαι μόνο σε σένα , αν και το γεγονός ότι μυγιάζεσαι , θα'πρεπε να σε ανησυχεί.
    Είσαι κάφρος. ναι.
    Γιατί εκφράστηκες με χαρακτηρισμούς εναντίον μου , χειρότερους από αυτούς που χρησιμοποίησαν πολλοί αντίθετοι ιδεολογικα σε εμάς κάφροι.
    Και χωρίς λόγο ουσιαστικά.
    Γιατί ΠΟΤΕ δεν εξέφρασα άποψη για τους πρώην Αρχιφύλακες Β΄, νυν Αρχιφύλακες μη Α.Υ. Απλά μετέδωσα την καλώς ή κακώς επικρατούσα άποψη για αυτούς την οποία ναι,πρωτοάκουσα όσο ακόμη ήμουν πρωτοετής κιόλας , 11 χρόνια πριν..
    Άσχημα μιλάω για τους συναδελφους που γνωρίζω και το αξίζουν ,όπως επίσης όμορφα μιλάω για όσους συναδέλφους ξέρω και το αξίζουν.
    Καλά Χριστούγεννα and a happy new year.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καφρος φιλε μου ειναι οποιος τσουβαλιαζει και χαρακτηριζει ατομα που δεν ξερει και δεν θα μαθει ποτε
    χαρακτηρισες ατομα που δεν ξερεις ενω εγω χαρακτηρισα εσενα που σε γνωρισα απο αυτα που εγραψες
    οσο και αν προσπαθεις να δικαιολογησις την πατατα που ειπες δεν μπορεις
    την αναρτηση την εχεις ακομα
    ας παει οποιος θελει να την διαβασει και θα καταλαβει ποσο καφρυλα βγαζεις με αυτο που εγραψες
    καλες γιορτες και λυπαμαι που συνεχιζεις να επιμενεις στην πατατα που εκανες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. δε καταφερνεις κατι με το να καθεσαι στον καναπε σου κ να γραφεις 5 λεξεις τις οποιες στο φιναλε κ δε διαβαζει κανενας απο αυτους που διαφωνουν μαζι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ω,ουάου...Να ακόμη ένας λόγος να σταματήσω να γράφω στο ιστολόγιο....
    Ευτυχώς ή δυστυχώς όμως, το διαβάζουν ΚΑΙ αυτοί που διαφωνούν μαζί μου. Γι'αυτούς άλλωστε το ξεκίνησα αλλά κυρίως για να βγάζω απλά αυτά που'χω μέσα μου,εν είδει ημερολογίου(a.k.a blog).
    Πάρε μια γέυση,αν δεν έχεις πάρει ήδη, μερικών εκ των διαφωνούντων(με πολύ ενδιαφέρον να υπάρχει στα σχόλια):

    Έλεος ...! #1
    http://scepticusbatsicus.blogspot.com/2010/06/1.html

    'Ελεος ...! #2
    http://scepticusbatsicus.blogspot.com/2010/06/2.html

    "Ειλικρινά βαρέθηκα..."
    http://scepticusbatsicus.blogspot.com/2010/06/blog-post_26.html

    Kαφρίλα παντού... Απ'τη Βουλή , μέχρι τις διαδηλώσεις...
    http://scepticusbatsicus.blogspot.com/2010/07/k_10.html?showComment=1278976728343

    "Βητάς" τσατίζεται με το pc του ...
    http://scepticusbatsicus.blogspot.com/2010/06/pc.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΟΛΑ τα σχόλια είναι καλοδεχούμενα ,μα θα παρακαλούσα όσους θέλουν να αφήσουν το δικό τους, να το κάνουν με όμορφο τρόπο....

Related Posts with Thumbnails